Пандемія коронавірусу довела, що цінність медіа зростає, але нам необхідно відшукати кращі способи, щоб її вимірювати. Своїми думками з цього приводу діляться фахівці Світового економічного форуму (World Economic Forum) Стефан Холл та Кеті Лі.
Давно не є секретом, що соціальні платформи на кшталт Facebook заробляють на тому, що у користувачів створюється враження, ніби люди навколо поділяють їхні погляди. Це явище має свою назву – confirmation bias, що перекладають як
Не секрет, що ми непогано знаємо, як змінилася з часом професія журналіста. Багато написано про розвиток технологій і поглядів щодо організації роботи журналістів і редакцій. Проте, час від часу, виникають дискусії, учасники яких рано чи
Вибір між журналістикою і пропагандою це результат вибору між свободою і рабством.
Організація European Digital Rights (EDRi) повідомила в середу 6 вересня про те, що у документі Ради ЄС (Council of the European Union), який 30 серпня було оприлюднено на сайті Statewatch, йдеться про намагання Естонії, країни, що
Багато що стає на свої місця, якщо згадати реалії України. Телеканали тут були і є не стільки медійними, інформаційними ресурсами, скільки політичними інструментами.
Зникнути після чергових виборів цей канал може так само швидко, як і виник зараз. Але вже без зайвої уваги.
Обсяг інвестицій у сегментах інтернету, радіо і друку залишаються стабільним і змінюється мало. В той же час, суттєво впали інвестиції в пресу.
Минулого року загальні надходження до Telewizja Polska впали на 6,8 відсотка до 1,47 млрд злотих. Збитки нетто компанії склали 176,7 млн злотих.
В Польщі результати недавнього опитування показали, що 72% населення підтримують ідею фінансування суспільних медіа з бюджету країни, а 19% - за те, щоб гроші надходили від громадян через систему абонементів.