Вибір між журналістикою і пропагандою це результат вибору між свободою і рабством.
Організація European Digital Rights (EDRi) повідомила в середу 6 вересня про те, що у документі Ради ЄС (Council of the European Union), який 30 серпня було оприлюднено на сайті Statewatch, йдеться про намагання Естонії, країни, що
Багато що стає на свої місця, якщо згадати реалії України. Телеканали тут були і є не стільки медійними, інформаційними ресурсами, скільки політичними інструментами.
Зникнути після чергових виборів цей канал може так само швидко, як і виник зараз. Але вже без зайвої уваги.
Обсяг інвестицій у сегментах інтернету, радіо і друку залишаються стабільним і змінюється мало. В той же час, суттєво впали інвестиції в пресу.
Минулого року загальні надходження до Telewizja Polska впали на 6,8 відсотка до 1,47 млрд злотих. Збитки нетто компанії склали 176,7 млн злотих.
В Польщі результати недавнього опитування показали, що 72% населення підтримують ідею фінансування суспільних медіа з бюджету країни, а 19% - за те, щоб гроші надходили від громадян через систему абонементів.
Ділові медіа пишуть про ціни. Ціна — є головною одиницею контенту для ділових медіа. Навколо цін — на товари, акції, гроші, послуги — формується середовище в якому йде їхнє обговорення, прогнозування, аналіз і т.і.
Звідки українці беруть інформацію, яка дає їм підстави робити висновки щодо інтересів української влади, зокрема у війні на Сході?
Нижче я хочу поділитися власними оцінками та висновками, які мені здається, цілком можна зробити, спираючись на отримані статистичні результати.