Agora в Польщі згортає інвестиції в пресу і додає – у кіно та рекламу

Польська компанія Agora обмежила інвестиції в пресу, надходження з якої впали на половину. Натомість більше грошей йде в кіно і на outdoor рекламу.

За останні 3,5 роки Agora інвестувала в сегмент друкованої преси лише 4,8 млн злотих, тоді як 111,5 млн злотих пішло на напрямок кіно-книжки a 94,1 млн – на outdoor рекламу. Помітно впали надходження компанії від преси, тоді як значно зросли від продажу квитків у кіно.

За першу половину поточного року Agora отримала загальну виручку у 583,7 млн зл. Левову частку – 261 млн зл, або 44,7% – від продажу рекламних послуг.

Продажі квитків у кінотеатри Helios принесли 108 млн зл (18,5% від загальної суми), від видавничої діяльності (преса, книжки, CD i DVD) отримано 68,1 млн зл (11,7%), від поліграфічних послуг – 58,9 млн зл (10,1%), решта продажів дала 87,7 млн (15 %).

За період від 2012 до 2016 років надходження в бюджет компанії від рекламних послуг суттєво впали – з 636,3 до 561,6 млн зл. Менше приносить грошей і видавнича діяльність – з 152,7 до 135,7 млн зл.  Від 2013 року компанія рахує окремо надходження від продажу поліграфічних послуг, минулого року вони принесли 147,7 млн зл.

Отже, частка рекламних послуг у доходах компанії впала з 55,9% у 2012 році до 44,7% за минуле півріччя, частка видавництв за цей період  впала з 13,4% до 11,7%. Частка поліграфічних послуг – з 14,6% у 2013 році до 10,1% у першій половині поточного року.

В той же час надходження від продажу квитків у кіно виросли зі 134 млн зл у 2012 році до 194,2 млн зл у поточному році (частка у доходах з 11,8% – у 2012 році до 18,5% – у першому півріччі 2017 року).

У 2012 році в секторі кіно (квитки, виторг у барах та кіно-реклама) Agora заробляла 205,1 млн злотих (18 % від всіх продажів), а в секторі преси (продаж газет і часописів та реклами в них)  – 592,7 млн зл (52%).

Від 2014 року сегмент кіно був розширений до “кіно-книжки” і почав включати також виробництво і дистрибуцію кінофільмів та видавництво книжок і платівок. Минулого року виручка з цього сегменту склала 364 млн зл, або на 77,5% більше, ніж 2012 року. Тоді як виручка від преси впала до 267,9 млн зл, чи на 54,8% протягом чотирьох років.

За минуле півріччя 2017 року виручка від кіно і книжок становила 35,3% всіх надходжень, тоді як з преси – лише 20,1%.

Частка виручки від сегменту інтернету виросла з 10% у 2012 році, до 13,6% в першій половині поточного року. В сегменті радіо – з 7,7% до 9,2%, a в рекламі outdoor – впала з 14,2% до 13,8%.

В сегменті преси в 2012 i 2013 роках Agora отримала по більш ніж 80 мл зл прибутку EBITDA, тоді як у наступні два роки цей показник впав до 22-27 млн зл, а в минулому році склав лише 6,1 млн зл.

В той же час прибуток EBITDA зростав в секторах кіно-книжки, інтернету, радіо і реклами outdoor. В останньому було зростання з 22,2 млн зл у 2012 році до 40,8 млн зл минулого року, у радіо – з 5,5 до 15,9 млн зл, в інтернеті – з 12,9 до 27,9 млн зл. Тоді як прибуток EBITDA сектору кіно-книжки виріс з 39,5 млн зл у 2014 до близько 60 млн зл у 2015 і 2016 роках.

За останні 5,5 років компанія інвестувала 200,7 млн зл у сегменті кіно-книжки, а в сегменті реклами outdoor – 117,5 млн зл. Компанія активно розбудовує мережу кінотеатрів Helios.

Обсяг інвестицій у сегментах інтернету, радіо і друку залишається стабільним і змінюється мало. В той же час, суттєво впали інвестиції в пресу: в 2012 році туди пішло 18,6 млн зл, в 2013 roku – 11,3 млн зл, а протягом наступних 3,5 років – лише 4,8 млн зл.

1.00 EUR = 4.3 PLN

(wirtualmedia.pl)

telegram

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *